Subtitrai paruošia skaitytoją tam, ką jis atras skaitydamas. šias eilutes. Skaitytojas, skaitantis šiuos žodžius, pradeda kurti viziją to, ko jis ruošiasi išmokti. Subtitrai gavėjo mintyse turi atlikti išankstinio kadravimo funkciją. Pardavimo laiškas Įtikinantis pagrindas Paprasta internetinė rinkodara SEO tekstų rašymas Efektyvus pardavimo laiškas, žingsniai: teksto turinys Gerai, dabar, kai aptarėme pirmuosius du pagrindinius sėkmingo pardavimo laiško punktus, atėjo laikas spręsti savo pardavimo komunikacijos esmę.
Kaip galite įsivaizduoti, ši pardavimo laiško dalis yra nepaprastai svarbi. Tai tikroji Telefono numerių biblioteka jūsų bendravimo esmė, nes čia jūs plėtojate savo pardavimo galimybes. Įtikinamo pardavimo laiško tekste turite paruošti savo klientą verslo pasiūlymui, kaip parodyta toliau. Pardavimo laiško tekstas taip pat yra didžiausia klaida, kurią daro dauguma pardavėjų. Jie mano, kad norint įtikinti klientus pakanka šiek tiek kūrybiškumo ir vaizduotės. Nieko negali būti blogiau už tai! Rekomendacijų rašymo kabliukas yra psichologinis patrauklumas už bet kokios formos pardavimų rašymo.
Garsiausias iš jų yra Garsiausias yra klasikinis „bėk nuo skausmo, bėk į džiaugsmą“, kaip parodžiau aukščiau. Įtikinami pardavimo laiškų kabliukai Lengva internetinė rinkodara Geriausius pardavimo laiškų patarimus galima apibendrinti taip: Įsivaizduokite svajonę: parodykite skaitytojui, kaip galite padėti jiems įgyvendinti savo svajones. Pavyzdžiui: „Galite rašyti sąskaitas faktūras miegodami“. Pasukite peilį, sukelkite baimę arba pasukite peilį žaizdoje: raskite tai, kas skaitytojui tikrai sukelia baimės ar skausmo jausmus.
|